Allra käraste syster.

Linn, jag saknar hur vi hade det.
När vi sov hos varandra varje dag, var med varandra hela tiden.
Spelade ingen roll hur länge vi var med varandra, vi stog alltid ut med varandras brister och utbrott.
Vi har bråkat, mycket. Men alltid löst det. Alltid kommit överrens i slutändan.
När vi alltid var ute på kvällarna och åt dom där vita mint godisarna med texter på, å drack läsk, lyssnade på musik, pratade, kollade in i rödlyset in i den gröna färgen å sen när man kollade runt omkring sig så var allting så mycket roligare. Eller när vi alltid köpte för mycket godis å läsk så vi fick ont i magen å båda mådde skit.
Eller när vi satt uppe vid datan varje natt å snackade å camade med massor av killar. Eller när vi gjorde roliga videos med camen, när du gjorde reklam för ett glas å sa att det hette schwarzkopf som schampoot gör xD å vi dog av garv....vet inte hur många gånger man varit så jävla nära att kissa på sig med dig, så jävla roligt vi hade. Eller när vi cyklade runt, å jag skjutsade dig, å jag skulle alltid envisas med att åka ner från höga kanter eller i gropar så du fick ont i rumpan, eller när vi åkte i full fart ner för den där lååånga backen, å vi bara skrek. Fan va kul det var.
Eller när vi hade vattenkrig i den där lilla äckliga poolen i vårflodsparken. Eller när vi busringde till varenda jävel i våra telefoner. Eller när vi åt pommes å fiskpinnar typ VARJE dag, riktig standard. Eller när vi alltid pratade med varandra tills båda kommit hem ordentligt...
Jag saknar så jävla mycket hur jävla tighta vi var! Vi var som EN!
Så länge vi var tillsammans så klarade vi allting, å allting var så jävla lätt å roligt.
Fan asså....jag vill att det ska vara som vanligt...
Jag ska göra det jag kan för att fixa det....den här sommaren ska fan bli våran asså!
Jag älskar dig extremt mycket syster, andra halva, tweenie, saiiko, allra bästa vän <3
Våra "EMO TIDER"
Linni! :D
FJORTISTIDER
Normalare tider...haha
Fan va vi har förändrats... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0