Ibland undrar man...

Säg aldrig till en krigare att den "skiter i allt" En krigare går igenom förjävliga saker men stannar ändå kvar och kämpar, med hopp om att livet blir bättre. Jag kan säga det här av erfarenhet.
Jag har hört nu rätt många gånger att du tycker jag skiter i allt. Men då vill jag att du tänker tillbaka på precis Allt jag gått igenom. Och så tänker du om lite, anser du fortfarande att jag skiter i allt? Visst de kanske verkar som att jag skiter i det mesta just nu. Anledningen till det är för att nu börjar den mörka tiden på året då jag minns allting som om de vore igår.
Jag kan ta hänsyn till mycket utav det du säger. Men när det kommer till att jag "skiter i allt" då kan jag fan inte säga annat än FUCK OFF!
Seriöst. Du av någon VET vad som hänt. Vad jag gått igenom. Hur fan kan du ens säga en sån sak? Det är ju förfan illa. Och att du inte säger det till mig personligen, bevisar de mesta :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

<3<3<3<3<3<3<3

2012-09-28 @ 20:41:22
Postat av: Anonym

Krigare bror

2012-11-18 @ 01:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0